تاریخ انتشار : یکشنبه 28 ژوئن 2026 - 6:46
کد خبر : 7843

رئییس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود: تعامل دستگاه قضایی و بهزیستی نقش کلیدی در حل مسائل اقشار آسیب‌پذیر دارد.

رئییس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود: تعامل دستگاه قضایی و بهزیستی نقش کلیدی در حل مسائل اقشار آسیب‌پذیر دارد.

شاهرود | دیدار رئیس بهزیستی با رئیس حوزه قضایی بخش بسطام به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان: در این دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و شهدای دستگاه قضایی، هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و از تعاملات سازنده و حمایت‌های دستگاه قضایی در تسهیل امور حقوقی جامعه هدف بهزیستی و ارتقای سلامت اجتماعی قدردانی کرد.

محسن رضائی با اشاره به نقش مؤثر همکاری‌های بین‌بخشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، بر ضرورت استمرار تعامل و هم‌افزایی میان بهزیستی و مجموعه قضایی در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و ارتقای خدمات اجتماعی تأکید کرد و افزود: تعامل دستگاه قضایی و بهزیستی نقش کلیدی در حل مسائل اقشار آسیب‌پذیر دارد .

رئیس دادگاه عمومی بخش بسطام نیز از تلاش‌های مجموعه بهزیستی در رسیدگی به امور مددجویان و اقشار نیازمند قدردانی کرد و گفت: مجموعه بهزیستی از مهم‌ترین نهادهای خدمت‌رسان در حوزه اجتماعی است و نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی همچنین بر لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها در حوزه اجرای مفاد قانونی از جمله ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر، رسیدگی به وضعیت کودکان کار و حمایت از خانواده‌های در معرض آسیب تأکید کرد. گفتنی است در پایان این دیدار، حاضرین، بار دیگر بر عزم جدی خود برای استمرار تعاملات سازنده با مجموعه قضایی شهرستان تأکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات