اهدای عضو مادر شاهرودی زندگیبخش ۵ بیمار شد
شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اقدام ایثارگرانه خانواده مرحومه محبوبه مزرابیان در اهدای اعضای بدن، گفت: اهدای اعضای این بانوی نیکاندیش، زندگی دوباره به پنج بیمار بخشید.
شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اقدام ایثارگرانه خانواده مرحومه محبوبه مزرابیان در اهدای اعضای بدن، گفت: اهدای اعضای این بانوی نیکاندیش، زندگی دوباره به پنج بیمار بخشید.