تأکید فرماندار شاهرود بر تقویت نماد دانش‌آموزی

تأکید فرماندار شاهرود بر تقویت نماد دانش‌آموزی

فرماندار ویژه شاهرود بر تداوم جلسات ماهانه «نماد» برای صیانت از سرمایه‌های آینده‌ساز تأکید کرد. در این نشست، مدیران دستگاه‌ها موظف به حضور فعال و ارائه گزارش عملکرد شدند. برگزاری اجلاسیه همیاران نماد با تقدیر از دانش‌آموزان برتر نیز در دستور کار قرار گرفت.

تبلیغات