تأکید فرماندار شاهرود بر تقویت نماد دانشآموزی

فرماندار ویژه شاهرود بر تداوم جلسات ماهانه «نماد» برای صیانت از سرمایههای آیندهساز تأکید کرد. در این نشست، مدیران دستگاهها موظف به حضور فعال و ارائه گزارش عملکرد شدند. برگزاری اجلاسیه همیاران نماد با تقدیر از دانشآموزان برتر نیز در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار وقایع شاهوار از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهرود جلسه «نظام مراقبت اجتماعی دانشآموزان (نماد)» به ریاست فرماندار ویژه شاهرود و با حضور مسئولان آموزشوپرورش، بهزیستی، بنیاد شهید، فرهنگ و ارشاد، کمیته امداد و بسیج دانشآموزی برگزار شد.
مدیر آموزشوپرورش شاهرود، شناسایی زودهنگام آسیبهای روانی، توانمندسازی دانشآموزان و ارتقای مهارتهای اجتماعی را از ارکان اصلی این طرح برشمرد و بر اجرای مراحل آموزشی معلمان، مشاوره تخصصی و نظارت مستمر تأکید کرد.
فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به راهبردی بودن این برنامه برای صیانت از آیندهسازان کشور، چهار دستور کلیدی صادر کرد: نخست، برگزاری منظم جلسات کارگروه بهصورت ماهانه با حضور معاون سیاسی و هر سهماه یکبار به ریاست خود فرماندار. دوم، الزام تمام دستگاههای عضو به معرفی نماینده تامالاختیار و حضور مدیران در جلسات، با تأکید بر رسیدگی فوری به ارجاعات. سوم، شفافسازی و ابلاغ شرح وظایف هر دستگاه و ارائه گزارش خروجی در بازههای زمانی مشخص. چهارم، برگزاری «اجلاسیه همیاران نماد» برای بهرهگیری از ظرفیت دانشآموزان کنشگر و تقدیر از برترینها با حضور فرماندار.
در این نشست که معاونان پرورشی، آموزشی و کارشناسان مربوطه حضور داشتند، ضمن آسیبشناسی نقاط قوت و چالشها، بر همافزایی حداکثری نهادها برای ارتقای سلامت روانی و اجتماعی در مدارس تأکید شد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0